Veelgestelde vragen
Kern:. Door middel van een intakegesprek beoordelen wij of jouw letselschadezaak haalbaar is. Wij zorgen ervoor dat er duidelijkheid komt of een verzekeraar jouw letselschade moet gaan vergoeden.
Om een beeld te krijgen van jouw schade en jouw persoonlijke situatie bezoeken wij je thuis en hebben wij regelmatig telefonisch contact. Om verder inzicht in die schade te krijgen verzamelen wij daarnaastmedische- en financiële gegevens. Van iedere stap die wij zetten in jouw dossier, word je op de hoogte gehouden.
Heb je al kosten moeten maken, dan gaan we achter tussentijdse schadevergoedingen aan, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over jouw financiële situatie.
Als je begeleiding nodig hebt om weer te kunnen werken of hulp bijvoorbeeld bij het huishouden, dan zorgen wij er voor dat de juiste personen kunnen worden ingeschakeld en de kosten daarvan worden vergoed.
Simpel gezegd doen we wat nodig is om jouw zaak tot een goed einde te brengen, uiteraard in goed overleg met jou.
Wil je hier meer over weten of wil je advies over jouw lopende letselschadezaak? Neem contact op met Van Dort Letselschade.